Categorieën

Meest gestelde vragen

1.Hoe kan ik het beste de aflevergegevens invullen?


Ons verzending systeem is geautomatiseerd om zo weinig mogelijk fouten te maken. Automatisch worden de verzendzegels uitgedraaid op basis van de postcode en huisnummer. Geef dus altijd de correcte gegevens van het afleveradres aan ons door. De postcode en huisnummer moeten correct zijn. De opgeheven straatnaam en plaatsnaam gebruiken wij alleen voor de volledigheid op de factuur. Geeft u de verkeerde postcode aan ons door, dan komt de bestelling ook terecht bij dat adres! Let op! Wij kunnen geen risico dragen voor verkeerd afgeleverde pakketten doordat de opgegeven gegevens niet correct zijn! Heeft u de afleveradresgegevens niet correct ingevuld en uw bestelling komt retour dan zijn wij genoodzaakt om voor de nieuwe levering (met aangepaste adresgegevens) nogmaals de verzendkosten in rekening te brengen.


2. Hoe kan ik betalen?

In de webwinkel kunt veilig betalen met Sisow via iDEAL (Nederland). In de winkel in Bergen op Zoom kunt u contant of met de pin betalen.

Let op! Andere betalingsmogelijkheden zijn niet mogelijk bij de Bergse Dumphal vof. Wij leveren niet op rekening!

Wij bieden de mogelijkheid om te betalen via:
 
- iDeal (internetbankieren)
- BanContact/MisterCash
- DIRECTelebanking/SofortBanking
 
3.Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?


Alle bestellingen voor 15.00 uur worden binnen 4 dagen verzonden op werkdagen.
In de meeste gevallen levert Post.nl de bestellingen de volgende dag bij u thuis. Dus vandaag bestellen, kunnen de artikelen, in de meeste gevallen de volgende dag al bij u binnen zijn. Zendingen naar België, kunnen 1 dag langer duren! 
Extra opmerking: Geen leveringen en verzendingen op feestdagen.
Let op! Wij kunnen geen garantie bieden voor levering van POSTNL, noch aansprakelijk gesteld worden voor de schade die, rechtstreeks of onrechtstreeks, het gevolg zijn van te laat op niet geleverde bestellingen. 
Uit ervaring blijkt wel dat POSTNL een betrouwbare partner is. U kunt ervan uit gaan dat het principe: Vandaag op werkdagen besteld, binnen 4 dagen in huis! in 95% van de gevallen ook zo is.



 
4. Hoe worden de bestellingen geleverd?


Wij verzenden de bestellingen met Post.nl als basispakket. De pakketten worden overdag aangeboden van dinsdag t/m zaterdag. Bergsedumphal.nl heeft met PostNL de afspraak dat voor alle zendingen getekend moet worden.
Bent u niet thuis, dan bieden ze het pakket aan bij de buren. Als afgeven bij de buren niet werkt, proberen ze het de volgende werkdag nog een keer. Als aflevering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u binnen drie weken de zending op het dichtbij zijnde postkantoor afhalen. Voor meer informatie zie de website: www.postnl.nl

Leveringen op Dinsdag t/m Vrijdag vinden plaats tussen 9.00 en 21.30 uur (Zakelijke wijken voor 17.00 uur).
Leveringen op Zaterdag tussen 9.00 en 18.00 uur.



 
5. Wat zijn de verzendkosten?

Voor € 6,95 (inclusief verpakkings-, handelings- en portokosten) wordt de bestelling bij u thuis in Nederland bezorgd.
Let op! De webwinkel de Bergse Dumphal vof heeft geen gratis verzend- en retourbeleid. Doordat wij ook een fysieke winkel in Bergen op Zoom hebben is het lastig om een 2 prijzen beleid te voeren. Daarom kiezen wij er voor om dezelfde prijzen te hanteren in de web shop en in de fysieke winkel. De verzendkosten en/of retourkosten zijn dus niet ingecalculeerd in de prijzen.

 
6. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer u niet tevreden bent over de artikelen kunt u die binnen 14 dagen na ontvangst retour zenden.
Let op! De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Bij het niet frankeren of weigeren van het pakket zijn wij genoodzaakt deze retour kosten af te halen van het terug te storten bedrag. Retouren na 14 dagen nemen wij niet meer in behandeling.
Wat mag u niet doen tijdens de bedenktijd?

U mag het artikel of kledingstuk niet in gebruik nemen. Een voorbeeld van in gebruik nemen is het aantrekken naar een feest. Wij zullen hier goed op controleren als de artikelen retour komen. Retouren met gebruikte artikelen zullen wij niet in behandeling nemen.
Wat mag u wel doen?

U mag het artikel of kledingstuk voorzichtig uit de verpakking halen en bekijken of aantrekken. Zo kunt u zien of u het artikel mooi vindt en of het kledingstuk goed past. 

 
Let op! De volgende artikelen nemen wij niet retour, i.v.m. hygiëne: panty's, kousen, pruiken, baarden en snorren.
 
Hoe terug te sturen?

Besluit u om de artikelen terug te sturen, dan moet u het wel weer netjes inpakken. Zorg ervoor dat alle onderdelen van het product meegezonden worden, zoals de originele verpakking, kopkaarten, prijskaartjes, alle accessoires bij kleding, etc. Wij moeten namelijk de retour gekomen artikelen in originele staat weer aan iemand anders kunnen verkopen.
 
Artikelen die wij retour krijgen en niet voldoen aan bovenstaande eisen blijven eigendom van de klant. Wij zullen de artikelen retour sturen en de door ons gemaakte verzendkosten in rekening brengen. Niet, of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen nemen wij niet in behandeling of de hoge kosten voor een ongefrankeerde
verzending worden verrekend met het retour te storten bedrag.
 
Wanneer de retourzending bij ons ontvangen is, storten we het aankoopbedrag direct terug (uiterlijk binnen 14 dagen). 


  
 
 
7. Kan ik artikelen omruilen?

Omruilen in niet mogelijk. Wel kunt u de artikelen gefrankeerd terugsturen naar het retouradres. Na ontvangst goederen storten wij het geld uiterlijk binnen 14 dagen terug op uw rekening. Voor de wel gewenste artikelen kunt u opnieuw een bestelling maken. De retourzending en de nieuwe bestelling staan dus los van elkaar! U kunt natuurlijk ook gewoon omruilen in onze winkel te Bergen op Zoom!


 
 De webwinkel De Bergse Dumphal vof  heeft geen gratis verzend- en retourbeleid. Doordat wij ook een fysieke winkel in Bergen op Zoom hebben is het lastig om een 2 prijzen beleid te voeren. Daarom kiezen wij er voor om dezelfde prijzen te hanteren in de web shop en in de fysieke winkel. De verzendkosten en/of retourkosten zijn dus niet ingecalculeerd in de prijzen. Voor aankopen in de winkel te Bergen op Zoom gelden andere retour voorwaarden. Vraag ernaar bij de aankoop in de winkel!




 
8. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen of een andere klacht, wat nu?
Meldt binnen 7 werkdagen na ontvangst manco's of wanneer een artikel is beschadigd of een gebrek vertoont. Wij zullen het artikel omruilen voor een nieuw of het juiste exemplaar leveren. Als wij deze mogelijkheid niet hebben zullen wij het bedrag vergoeden. Na deze 7 dagen gaan we er van uit dat de bestelling volledig is geleverd en kunt u niet meer reclameren. U kunt de klacht melden via het contactformulier.
 
9. Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij verzenden alleen in Nederland en naar België. Als u in Vlaanderen woont, kan de bestelling al binnen 4 dagen bij u binnen zijn. Zendingen naar Wallonië duren 1 dag langer.  



 
10. Is altijd alles op voorraad?

Let op! Omdat wij onze artikelen in de webshop, maar ook in de fysieke winkel aanbieden, kan het wel eens gebeuren dat een aankoop elkaar kruist.  Mochten wij de bestelling niet in zijn geheel kunnen leveren, dan nemen wij direct contact met u op. U kunt dan de bestelling aanpassen of annuleren.


 
11. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Alle artikelen op de website zijn te verkrijgen in onze zaak te Bergen op Zoom. U hoeft dan geen bestelling te doen.
In de winkel kunt u de gewenste artikelen uitzoeken en afrekenen aan de kassa, contant of met de pin. Niet alle artikelen staan op onze internetsite. Als u onze winkel in Bergen op Zoom bezoekt heeft u nog meer keus.


 
12. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?


Ja, geen probleem. U kunt eerst het factuur adres invoeren en later het afleveradres. Dit is handig als er overdag niemand op het factuuradres aanwezig is.



 
13 . Wie draagt het risico van de verzending ?


Hoewel het zelden voor komt dat een pakket niet aan komt, kan het voorkomen dat er iets mis gaat. Dat risico wordt in de meeste gevallen door ons gedragen. Er zijn echter enkele uitzonderingen:


1. Alle pakketten worden geleverd aan het door u opgegeven adres. Controleer vooral uw postcode en huisnummer, voordat u uw order plaatst. Indien er een verkeerde postcode en/of huisnummer is opgegeven, zijn wij niet aansprakelijk als het pakket verkeerd afgeleverd wordt. Extra gemaakte kosten kunnen wij niet voor onze rekening nemen en berekenen we door aan de klant.

2. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vermissing als het pakket is uitgereikt op een adres waar meerdere personen het pakket kunnen aannemen, bijvoorbeeld bij bedrijven, instellingen, studentenhuizen, kamer verhuurbedrijven  e.d. 



 
14. Een product in de webshop is alleen te koop in de winkel te Bergen op Zoom?


Niet alle artikelen in ons assortiment verzenden wij. Vaak zijn dit artikelen waarbij service en uitleg nodig is. Ook kunnen dit artikelen zijn die te groot zijn om te verzenden of erg breekbaar zijn. Verder kunnen de maatvoeringen van de kostuums in de feestartikelen branche afwijken van de maatvoeringen in de gewone mode. Wij kunnen dan geen goed advies geven over de juiste maat. Wanneer een product meer dan gemiddeld retour komt, kunnen wij er ook voor kiezen om deze alleen in de winkel te verkopen. Zo proberen wij problemen te voorkomen voor u als klant en zo kunnen wij de service en kwaliteit verlenen, die u van ons gewend bent!



 
15. Kan ik mijn pakketje volgen?


Wanneer het pakketje in aangemeld bij Post.nl ontvangt u van ons per email de barcode van de verzendzegel. Op de website: www.tracktrace.nl. kan u de volgende dag de status van het pakketje zien.

 
16. Is er een minimumbedrag wat er besteld dient te worden?


Wij vragen in de webshop een minimale besteding van € 24,95 exclusief verzendkosten. Onder dit bedrag kunt u niet bestellen in de webshop. Voor kleinere bestellingen kunt u natuurlijk altijd bij ons in de winkel terecht.

Waarom vragen wij een minimale besteding? Door een minimale besteding te vragen kunnen wij de verzendkosten laag houden. Veel webshops vragen een toeslag (+/- € 5,00-6,00) bij kleinere orders. Dit doen wij niet. Wij denken dat u als klant beter de bestelling kan aanvullen met leuke andere artikelen tot € 24,95. Heeft u nog waar voor uw geld. Ook is het op dit moment niet mogelijk om dit te regelen in onze webshop.



 
17. Zijn de prijzen in de webshop gelijk aan die van in de winkel?


De webwinkel De Bergse Dumphal vof heeft geen gratis verzend- en retourbeleid. Doordat wij ook een fysieke winkel in Bergen op Zoom hebben is het lastig om een 2 prijzen beleid te voeren. Daarom kiezen wij er voor om dezelfde prijzen te hanteren in de webshop en in de fysieke winkel. De verzendkosten en/of retourkosten zijn dus niet ingecalculeerd in de prijzen. 

 
18. De artikelen worden niet in mijn winkelmandje gezet, wat nu ?
Controleer de Cookie instellingen van u apparaat.
Bij Apple produkten : Instellingen -> Safari -> Blokkeer Cookies Nooit.
 
Bedrijfsgegevens
De Bergse Dumphal vof
Van Konijnenburgweg 1A
4611 HK  Bergen op Zoom
0164 – 244892
info@bergsedumphal.nl
Kamer van Koophandel:                 56055560
BTW nummer              :                 NL851958606B01
Ik wil mij graag aanmelden voor de nieuwsbrief
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies
De Bergse Dumphal - Van Konijnenburgweg 1A - 4611 HK Bergen op Zoom - Telefoonnummer : 0164 - 244892 Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via het contact formulier